Subject: sTARTUp Day 2025 kooskõlastus
From: "Ermo Tikk" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Jana Saastamoinen" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 23:48:11 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan ürituse sTARTUp Day 2025 meeskonnast ning sooviksin teavitada 
30.-31. jaanuar 2025 toimuvast üritusest ja kooskõlastada teiega meie 
konverentsi-messi evakuatsiooniplaan.

Konverents-mess toimub 30.-31. jaanuar 2025 – Tartu Ülikooli spordihoones, 
uksed on avatud kell 9.00-17.30, oodatud külaliste arv mõlema päeva jooksul 
on kuni 3000 inimest, kellest korraga on majas kuni ca 2000 inimest.

Ürituse turvapartner on Meeskond Security, üritusel on kohapeal parameedik. 
Jagan koostatud evakuatsiooniplaane, mis suures plaanis ei erine eelnevatest 
aastatest. Ürituse meeskond kaasatakse olukorra tekkel evakuatsiooni 
korraldusse, vastav instruktaaž viiakse meeskonnale läbi enne ürituse 
algust.

Kui on soov tulla kohapeale enne üritust vaatama, siis saab teid vastu võtta 
Rainer Eluri, telefoninumber all. Alustame ettevalmistustega 27. jaanuaril.

Joonis manusena.

Ürituse peakorraldaja: Jana Saastamoinen, +372 5302 1508
TÜ spordihoone peaprodutsent: Ermo Tikk, +372 5343 2165
TÜ spordihoone produtsent: Rainer Eluri, +372 5334 0014
TÜ spordihoone haldur: Taivo Kask, +372 5358 5411

Tervitustega! / With best wishes!

Ermo Tikk
Produtsent
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Phone: +372 5343 2165